« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
I. osnovna škola Čakovec je partner u Erasmus + projektu CodeInnova: Teaching programming in Primary school: curriculum, didactic methods, texbooks, online suport. Osnovni cilj ovog dvogodišnjeg projekta jest kreirati koherentni sustav poučavanja programiranja u osnovnoj školi zajedno s nužnim resursima za poučavanje koji će biti primjenjivi u svim sustavima obrazovanja zemalja partnera: Poljske, Finske, Portugala i Hrvatske.
Specifični ciljevi su:
Ključni partneri u projektu su:
JYVASKYLAN YLIOPISTO – učiteljski fakultet iz Finske. Njihova osnovna odgovornost bit će izrada kurikuluma za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
I. osnovna škola Čakovec – njihova osnovna odgovornost bit će izrada i testiranje 50 modela poučavanja koji će odgovarati kurikulumu za poučavanje programiranja u osnovnoj školi.
Školska knjiga - izradit će dva udžbenika za programiranje. Jedan za 1. do 3. razred i jedan za 4. do 8. razred osnovne škole. Osim toga, izradit će i platformu za podršku poučavanja programiranja, uključujući didaktički materijal na četiri jezika zemalja partnera i engleskog jezika.
Zamojskie Towarzystwo Oswiatowe, Poljska - njihova osnovna odgovornost je izrada koncepta i implementacija testiranja kurikuluma, udžbenika, modela poučavanja i internetske platforme s preporukama za dalju disemenaciju projekta.
Agrupamento de Escolas de Fornos de Algodres, Portugal – vodit će disemenaciju projektnih rezultata unutar Europske unije.
Od 4. do 6. studenog održan je prvi transnacionalni projektni sastanak u Zamošću, u Poljskoj na kojem je dogovorena organizacija posla, koncept intelektualnih rezultata, vremenik i način izrade kurikuluma.